»Nismo zadovoljni s tem, da država ni v stanju sprejeti dopolnitve državnega lokacijskega načrta.«
»Ni še dopolnitev državnega lokacijskega načrta, tudi kakšnega drugega zakonskega akta, na podlagi katerega bi lahko investitor pridobil gradbeno dovoljenje, ni. Ne samo to – tudi dela investitorja pri tej pripravi dokumentacije vodi direkcija za infrastrukturo, čeprav za obstoječo progo vlogo investitorja nosi 2TDK.«
»Opozarjamo, da je sprejetje državnega lokacijskega načrta za dvotirno progo bistven del tega projekta in da je prenos investitorstva z DRSI-ja na 2TDK bistvenega pomena. Ni vseeno, kdaj se to zgodi. Ne vemo, kdaj bo.«
»Te omejitve, ki smo jih mi podali v mnenjih, so znane že od leta 2004, saj na tem območju velja državni lokacijski načrt, kjer so bili vsi omejitveni ukrepi že vključeni. Ti ukrepi omogočajo izvedbo, omogočajo upoštevanje naše in evropske zakonodaje in omogočajo črpanje evropskih sredstev. To izhaja iz državnega lokacijskega načrta, ni plod naše domišljije in enkratnih občutkov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju